1. Konsultācijas par to, kā rīkoties, var saņemt, zvanot uz Compensa diennakts informatīvo tālruni 8888, zvanot no ārzemēm +371 6755 8888.
Rīkojies:
- veic pasākumus, lai samazinātu zaudējumu apmēru.
- ziņo atbilstošai iestādei (policijai, ugunsdzēsējiem, apsaimniekotājam), pieprasi un saglabā dokumentāciju par īpašuma bojājumu.
2. Iesniedz 3 darba dienu laikā atlīdzības prasības pieteikumu (skat. Atlīdzības pieteikšanas veidi).
3. Compensa atbilstoši negadījuma apstākļiem norīkos ekspertu un e- pastā informēs par lietas gaitu.
4. Compensa sagaida:
- papildu pieprasītos dokumentus.
- apskates materiālus no eksperta.
5. Saņem e-pastā lēmumu no brīža, kad iesniegta visa informācija.
6. Saņem atlīdzību
- Jāiesniedz apdrošināšanas atlīdzības prasības pieteikums.
- Kvītis, sastādītie akti, protokoli, prasības un citi dokumenti, kas nepieciešami zaudējuma apmēra un apstākļu noskaidrošanai.
Pēc prasības pieteikuma saņemšanas Compensa eksperts ar Jums sazināsies un, ņemot vērā radušos apstākļus un polises noteikumus, informēs par turpmāko procesu virzību.