Atpakaļ

Ceļojumu apdrošināšanas pieteikums

Iestājoties apdrošināšanas gadījumam ceļojuma laikā:

Compensa diennakts palīdzības dienesta speciālists konsultēs un sniegs instrukcijas, kā rīkoties, ja noticis negadījums.

1. Saņemsi konsultāciju, kā rīkoties
2. Rīkojies saskaņā ar palīdzības dienesta sniegtajiem norādījumiem
3. Pieprasi un saglabā palīdzības dienesta norādītos dokumentus
4. Iesniedz Compensa atlīdzības pieteikuma formu, pievienojot nepieciešamos dokumentus

  • coris@corisriga.lv
  • elektroniski: atlidzibas@compensa.lv

5.Saņem atlīdzības izmaksu ne vēlāk kā 5 darba dienu laikā pēc lēmuma pieņemšanas.

Ja veselības iestāde pieprasa garantiju medicīnisko izdevumu segšanai:

  • Compensa sadarbībā ar palīdzības dienestu sazināsies ar medicīnas iestādi un garantēs pakalpojuma apmaksu, ja šāda vienošanās ir nepieciešama.
  • Compensa veic apdrošināšanas gadījuma formalitāšu kārtošanu un rēķinu apmaksu par saņemtajiem pakalpojumiem.

Svarīgi! Pārliecinies, ka pirms došanās ceļojumā ir sagatavoti visi nepieciešamie dokumenti, apdrošināšanas polisē norādītie dati ir pareizi un tās elektroniskā versija ir saglabāta arī telefonā. Tāpat aicinām papildināt ceļojumu apdrošināšanu ar EVAK karti, lai nodrošinātu pilnīgu aizsardzību dodoties ceļojumā.


Izvēlies ērtāko pakalpojuma iegādes veidu
Sazinies ar mums pa telefonu
Sazinies ar mums elektroniski
Klientu apkalpošanas centros