Atpakaļ

KASKO atlīdzības pieteikums

Atlīdzības pieteikuma iesniegums jāiesniedz nekavējoties, bet ne vēlāk kā 3 dienu laikā pēc negadījuma:

  • Compensa portālā,
  • Zvanot pa tālruni +371 6755 9999,
  • Pie sadarbības partneriem servisos (tikai gadījumos, ja tiks veikts remonts),
  • ASIMO automašīnu virsbūvju remonta centrs, Gunāra Astras ielā 5, Rīgā. Tālr. +371 20124111, darba dienās 9.00 – 18.00 (neatkarīgi no izvēlētā atlīdzības veida vai remontuzņēmuma),
  • Latvijas apdrošinātāju autoserviss, Daugavgrīvas iela 47a, Rīgā. Tālr. +27787758, darba dienās 9.00 – 18.00 (neatkarīgi no izvēlētā atlīdzības veida vai remontuzņēmuma).

Darbības pēc atlīdzības pieteikuma saņemšanas:

  • Pēc automašīnas atrādīšanas auto servisa pārstāvim, gaidīsim remontdarbu tāmi,
  • Tāmi izskatīsim un apstiprināsim iespējami ātri, bet ne vēlāk kā 5 darba dienu laikā pēc visu nepieciešamo dokumentu saņemšanas,
  • Ja polisē ir noteikts pašrisks, tā maksājumu varēsiet veikt servisā pie automašīnas saņemšanas, pēc remontdarbu pabeigšanas,
  • Mēs Tevi informēsim brīdī, kad būsim nosūtījuši tāmes saskaņojumu servisam,
  • Pēc mūsu ziņas saņemšanas, sazinies ar servisu, lai vienotos par remontdarbu veikšanas laiku.

Ja atlīdzību vēlies saņemt uz savu bankas kontu, automašīna jāparāda Compensa ekspertam, kurš veiks zaudējumu aprēķinu.

Sadarbības autoservisu saraksts pieejams šeit.

Izvēlies ērtāko pakalpojuma iegādes veidu
Sazinies ar mums pa telefonu
Sazinies ar mums elektroniski
Klientu apkalpošanas centros