KASKO

Atlīdzības pieteikuma iesniegums jāiesniedz nekavējoties, bet ne vēlāk kā 3 darba dienu laikā pēc negadījuma:

  • Compensa portālā,
  • Zvanot uz diennakts tālruni 8888, zvanot no ārzemēm +371 67558888,
  • Neatkarīgi no izvēlētā atlīdzības veida vai remontuzņēmuma:
    • ASIMO automašīnu virsbūvju remonta centrā, Gunāra Astras ielā 5, Rīgā. Tālr. +371 20124111, darba dienās 9.00 – 18.00,
    • TUF autoserviss Biķernieku iela 44, Rīga, tālr. +371 27400000, darba laiks: I-V 8.00-19.00,
    • Norde, Rīga, Skanstes iela 31a, tālr. +371 67388433, darba laiks: I-V 9.00-19.00 VI 9.00-16.00,
    • Latvijas apdrošinātāju autoserviss, Daugavgrīvas iela 47a, Rīgā. Tālr. +371 27787758, darba dienās 9.00 – 18.00,
    • ZK9 vieglo un kravas automašīnu remonta centrs, “Bērzlapas 5” Mārupes novads, tālr. +371 28677357, darba laiks: I-VII 8.00-20.00,
  • Pie sadarbības partneriem visā Latvijā (tikai gadījumos, ja tiks veikts remonts)
    • Sadarbības autoservisu saraksts pieejams šeit.


Darbības pēc atlīdzības pieteikuma saņemšanas:

  • Pēc automašīnas atrādīšanas auto servisa pārstāvim, gaidīsim remontdarbu tāmi,
  • Tāmi izskatīsim un apstiprināsim iespējami ātri, bet ne vēlāk kā 5 darba dienu laikā pēc visu nepieciešamo dokumentu saņemšanas,
  • Ja polisē ir noteikts pašrisks, tā maksājumu varēsiet veikt servisā pie automašīnas saņemšanas, pēc remontdarbu pabeigšanas,
  • Mēs Tevi informēsim brīdī, kad būsim nosūtījuši tāmes saskaņojumu servisam,
  • Pēc mūsu ziņas saņemšanas, sazinies ar servisu, lai vienotos par remontdarbu veikšanas laiku.

Klientu atbalsts un apdrošināšanas iegāde
24/7 atbalsta tālrunis
Klientu apkalpošanas centri