Rīcība izraisot negadījumu (vainīgā puse):
Rīcība ciešot negadījumā (cietusī puse):
Saskaņoto paziņojumu drīkst aizpildīt, ja:
Svarīgi! Ja nav iespējams vienoties ar otru iesaistīto pusi par saskaņotā paziņojuma aizpildīšanu, jāizsauc ceļu policija!
Ceļu policijai obligāti jāziņo, ja:
Svarīgi! Līdz Ceļu policijas pārstāvju ierašanās brīdim nedrīkst pārvietot transportlīdzekli un aiztikt priekšmetus, kas ir saistīti ar ceļu satiksmes negadījumu. Pēc pārstāvju ierašanās, rīkojieties saskaņā ar viņu norādījumiem.
Ja negadījums noticis ārzemēs:
Atlīdzības pieteikuma iesniegums jāiesniedz:
Darbības pēc atlīdzības pieteikuma saņemšanas:
No 2017. gada 1. janvāra stājās spēkā pieņemtie OCTA likuma grozījumi, kas paredz izmaksas samazināšanu 30% apmērā no zaudējuma aprēķina norādītās summas (bez PVN).
Svarīgi zināt!
Klienta rīcība uzreiz pēc negadījuma:
Atlīdzības pieteikuma iesniegums jāiesniedz nekavējoties, bet ne vēlāk kā 3 dienu laikā pēc negadījuma:
Darbības pēc atlīdzības pieteikuma saņemšanas:
Atlīdzības pieteikuma pieprasījums jāiesniedz nekavējoties, bet ne vēlāk kā 3 dienu laikā pēc negadījuma:
Kopā ar atlīdzības pieteikumu, lūdzam iesniegt:
Darbības pēc atlīdzības pieteikuma saņemšanas:
Compensa piedāvā saviem klientiem mainīt transportlīdzekļa stiklojumu bez pašriska:
Iestājoties apdrošināšanas gadījumam ceļojuma laikā:
Compensa diennakts palīdzības dienesta speciālists konsultēs un sniegs instrukcijas, kā rīkoties, ja noticis negadījums - +371 67558888
Ja veselības iestāde pieprasa garantiju medicīnisko izdevumu segšanai:
Svarīgi!
Pārliecinies, ka pirms došanās ceļojumā ir sagatavoti visi nepieciešamie dokumenti, apdrošināšanas polisē norādītie dati ir pareizi un tās elektroniskā versija ir saglabāta arī telefonā. Tāpat aicinām papildināt ceļojumu apdrošināšanu ar EVAK karti, lai nodrošinātu pilnīgu aizsardzību dodoties ceļojumā.
Klienta rīcība pēc negadījuma:
Atlīdzības pieteikuma pieprasījums jāiesniedz nekavējoties, bet ne vēlāk kā 3 dienu laikā pēc negadījuma:
• Sūtot aizpildītu pieteikumu uz e-pastu atlidzibas@compensa.lv
• Zvanot pa tālruni 6755 8888
Kopā ar atlīdzības pieteikumu, lūdzam iesniegt:
• Cietušās personas pretenziju, kas adresēta vainīgajam dzīvoklim.
• Jebkuru citu dokumentu, kuru cietušais ir pievienojis pretenzijai, piemēram, tāmi, namu apsaimniekotāja aktu u.c.
Darbības pēc atlīdzības pieteikuma saņemšanas:
• Mūsu speciālisti sazināsies ar cietušo personu un veiks bojātā objekta apsekošanu – līdz apskates brīdim objektā lūdzam neuzsākt remonta darbus, atļauts veikt tikai nepieciešamos pasākumus zaudējuma apmēra minimizēšanai, piemēram, ūdens savākšana, telpu vēdināšana u.c.,
• Pēc objekta apsekošanas vienosimies ar cietušo personu vai atjaunošanas darbu tāmi iesniedz cietušais vai sastādīsim to paši,
• Lēmums tiks pieņemts ne vēlāk kā 20 dienu laikā pēc visu nepieciešamo dokumenta saņemšanas,
• Izmaksa tiks veikta 5 darba dienu laikā pēc lēmuma pieņemšanas.
Pakalpojuma saņemšanai, iestājoties negadījumam, zvanīt uz tālruni +371 6755 8888