Lidojuma kavēšanās gadījumā Aizpildīts prasības pieteikums. Lidsabiedrības izziņa par avioreisa kavēšanos vai atcelšanu. Ja tikāt pārlikts uz citu reisu, tad izziņa par reisa nomaiņu un maršrutu. Aviobiļetes. Čeki par papildus izdevumiem, kas radušies sakarā ar lidojuma aizkavēšanos/atcelšanu.
Bagāžas aizkavēšanās gadījumā Aizpildīts prasības pieteikums. Lidostas izziņa par bagāžas aizkavēšanos/bojājumu/nozaudēšanu un kompensācijas izmaksu, ja tāda ir bijusi. Aviobiļetes un bagāžas taloni. Čeki par veiktajiem pirkumiem.
Bagāžas bojājuma gadījumā Aizpildīts prasības pieteikums. Lidostas izziņa par bagāžas aizkavēšanos/bojājumu/nozaudēšanu un kompensācijas izmaksu, ja tāda ir bijusi. Aviobiļetes un bagāžas taloni. Bagāžas somas/kofera fotogrāfija (ja nav iespējams nofotografēt, tad atvest bojāto somu/čemodānu uz Compensa). Izziņa no remontdarbnīcas par somas/kofera stāvokli. Ja somu nevar saremontēt (to apstiprina remontdarbnīca), tad čeki par jaunas līdzvērtīgas somas/kofera iegādi.
Bagāžas nozaudēšanas gadījumā Aizpildīts prasības pieteikums. Lidostas izziņa par bagāžas aizkavēšanos/bojājumu/nozaudēšanu un kompensācijas izmaksu, ja tāda ir bijusi. Izziņa par bagāžas kavēšanos no lidostas. Aviobiļetes un bagāžas taloni.
Ceļojuma anulēšanas gadījumā Aizpildīts prasības pieteikums. Izziņa no tūrisma aģentūras par paredzēto ceļojumu un vai tūrisma kompānija kompensēs izdevumus. Dokumenti, kas apstiprinātu ceļojuma anulēšanas iemesla pamatotību (ārsta izziņa par pēkšņu saslimšanu, ārsta izziņa par pirmās pakāpes radinieka pēkšņu saslimšanu, policijas izziņa par satiksmes negadījumu, kurā cietusi ir apdrošinātā persona u.c.).
Svarīgi! Pārliecinies, ka pirms došanās ceļojumā ir sagatavoti visi nepieciešamie dokumenti, apdrošināšanas polisē norādītie dati ir pareizi un tās elektroniskā versija ir saglabāta arī telefonā. Tāpat aicinām papildināt ceļojumu apdrošināšanu ar EVAK karti, lai nodrošinātu pilnīgu aizsardzību dodoties ceļojumā.
Pēkšņas saslimšanas vai veselības stāvokļa pasliktināšanās gadījumā, nekavējoties meklējiet iespēju saņemt medicīnisko palīdzību.
Medicīnas iestādē atcerieties uzrādīt EVAK karti.
Pēc iespējas ātrāk sazinieties ar Compensa palīdzības dienestu pa diennakts tālruni +371 67558888. Sekojiet Palīdzības dienesta speciālistu norādījumiem.
Saglabājiet jums izsniegto izrakstu no medicīniskās kartes, rēķinus un maksājuma apliecinošos dokumentus par saņemtajiem pakalpojumiem un ceļojuma apliecinoša dokumenta kopijas.
Pēc ceļojuma visus šos dokumentus iesniedziet Palīdzības dienestam vai Compensa.
Ja pēc negadījuma būs nepieciešams jūs nogādāt uz mājām (saskaņā ar mediķu norādījumiem), Palīdzības dienests organizēs repatriāciju, bet Compensa segs repatriācijas izdevumus saskaņā ar polises nosacījumiem.
Šie sīkfaili ir obligāti, lai mājaslapa darbotos, un tos nevar izslēgt. Šie sīkfaili neglabā nekādus datus, pēc kuriem būtu iespējams jūs personiski atpazīt, un tie tiek izdzēsti, izejot no mājaslapas.
Snieguma sīkfaili
Šie sīkfaili ļauj aprēķināt mājaslapas apmeklētību un datu plūsmas avotus, lai varētu uzzināt un pilnveidot mājaslapas darbību. Tie palīdz mums atšķirt, kuras lapas ir populārākās, un redzēt, kā lietotāji izmanto mājaslapu. Tam mēs izmantojam “Google Analytics” statistikas sistēmu. Savākto informāciju neizplatām. Savāktā informācija ir pilnībā anonīma un tiešā veidā Jūs neidentificē.
Reklāmas sīkfaili
Šie ir sīkfaili, kurus izmanto trešās puses, lai varētu parādīt Jūsu vajadzībām atbilstošu reklāmu. Mēs izmantojam sīkfailus, kas palīdz vākt informāciju par Jūsu darbībām internetā un ļauj uzzināt, par ko Jūs interesējaties, tādā veidā varam parādīt tikai Jūs interesējošu reklāmu. Ja nepiekrītat, ka Jums tiek rādīta reklāma, atstājiet šo lodziņu neatzīmētu.