Atpakaļ

Ceļojumu apdrošināšana

Pēc negadījuma nekavējoties, tiklīdz tas ir iespējams, bet ne vēlāk kā 30 (trīsdesmit) dienu laikā rakstveidā informēt Compensa.

Ievērojiet! Ceļojuma anulēšanas gadījumā apdrošinātājs jāinformē pirms paredzētā ceļojuma sākuma datuma.


Kādi dokumenti jāiesniedz, lai saņemtu atlīdzību?

  1. Lidojuma kavēšanās gadījumā
    Aizpildīts prasības pieteikums.
    Lidsabiedrības izziņa par avioreisa kavēšanos vai atcelšanu.
    Ja tikāt pārlikts uz citu reisu, tad izziņa par reisa nomaiņu un maršrutu.
    Aviobiļetes.
    Čeki par papildus izdevumiem, kas radušies sakarā ar lidojuma aizkavēšanos/atcelšanu.

  2. Bagāžas aizkavēšanās gadījumā
    Aizpildīts prasības pieteikums.
    Lidostas izziņa par bagāžas aizkavēšanos/bojājumu/nozaudēšanu un kompensācijas izmaksu, ja tāda ir bijusi.
    Aviobiļetes un bagāžas taloni.
    Čeki par veiktajiem pirkumiem.

  3. Bagāžas bojājuma gadījumā
    Aizpildīts prasības pieteikums.
    Lidostas izziņa par bagāžas aizkavēšanos/bojājumu/nozaudēšanu un kompensācijas izmaksu, ja tāda ir bijusi.
    Aviobiļetes un bagāžas taloni.
    Bagāžas somas/kofera fotogrāfija (ja nav iespējams nofotografēt, tad atvest bojāto somu/čemodānu uz Compensa).
    Izziņa no remontdarbnīcas par somas/kofera stāvokli.
    Ja somu nevar saremontēt (to apstiprina remontdarbnīca), tad čeki par jaunas līdzvērtīgas somas/kofera iegādi.

  4. Bagāžas nozaudēšanas gadījumā
    Aizpildīts prasības pieteikums.
    Lidostas izziņa par bagāžas aizkavēšanos/bojājumu/nozaudēšanu un kompensācijas izmaksu, ja tāda ir bijusi.
    Izziņa par bagāžas kavēšanos no lidostas.
    Aviobiļetes un bagāžas taloni.

  5. Ceļojuma anulēšanas gadījumā
    Aizpildīts prasības pieteikums.
    Izziņa no tūrisma aģentūras par paredzēto ceļojumu un vai tūrisma kompānija kompensēs izdevumus.
    Dokumenti, kas apstiprinātu ceļojuma anulēšanas iemesla pamatotību (ārsta izziņa par pēkšņu saslimšanu, ārsta izziņa par pirmās pakāpes radinieka pēkšņu saslimšanu, policijas izziņa par satiksmes negadījumu, kurā cietusi ir apdrošinātā persona u.c.).

Kā rīkoties, ja ceļojuma laikā iestājies apdrošināšanas gadījums?

Svarīgi! Pārliecinies, ka pirms došanās ceļojumā ir sagatavoti visi nepieciešamie dokumenti, apdrošināšanas polisē norādītie dati ir pareizi un tās elektroniskā versija ir saglabāta arī telefonā. Tāpat aicinām papildināt ceļojumu apdrošināšanu ar EVAK karti, lai nodrošinātu pilnīgu aizsardzību dodoties ceļojumā.

  • Pēkšņas saslimšanas vai veselības stāvokļa pasliktināšanās gadījumā, nekavējoties meklējiet iespēju saņemt medicīnisko palīdzību.
  • Medicīnas iestādē atcerieties uzrādīt EVAK karti.
  • Pēc iespējas ātrāk sazinieties ar Compensa palīdzības dienestu pa diennakts tālruni +371 67558888. Sekojiet Palīdzības dienesta speciālistu norādījumiem.
  • Saglabājiet jums izsniegto izrakstu no medicīniskās kartes, rēķinus un maksājuma apliecinošos dokumentus par saņemtajiem pakalpojumiem un ceļojuma apliecinoša dokumenta kopijas.
  • Pēc ceļojuma visus šos dokumentus iesniedziet Palīdzības dienestam vai Compensa.
  • Ja pēc negadījuma būs nepieciešams jūs nogādāt uz mājām (saskaņā ar mediķu norādījumiem), Palīdzības dienests organizēs repatriāciju, bet Compensa segs repatriācijas izdevumus saskaņā ar polises nosacījumiem.

 

Kā iesniegt papildu dokumentus jau reģistrētā lietā?

Klientu atbalsts un apdrošināšanas iegāde
24/7 atbalsta tālrunis
Klientu apkalpošanas centri