KASKO

Pēc negadījuma nekavējoties, tiklīdz tas ir iespējams, bet ne vēlāk kā 3 darba dienu laikā rakstveidā informēt Compensa.

Lai Compensa varētu ātrāk izskatīt atlīdzību, lūdzam atlīdzību pieteikumam pievienot transportlīdzekļa bildes.

Ja tiks veikts transportlīdzekļa remonts, tad atlīdzību varat pieteikt pie sadarbības partneriem visā Latvijā.

Ja nav iespējams KASKO atlīdzību pieteikt portālā, lūdzam aizpildīt pieteikumu bez pieslēgšanās bankai Online sistēmā.

Jautājumu gadījumā lūdzam zvanīt uz diennakts tālruni 8888, zvanot no ārzemēm +371 67558888.

Darbības pēc atlīdzības pieteikuma saņemšanas:

  • Pēc automašīnas atrādīšanas auto servisa pārstāvim, gaidīsim remontdarbu tāmi,
  • Tāmi izskatīsim un apstiprināsim iespējami ātri, bet ne vēlāk kā 5 darba dienu laikā pēc visu nepieciešamo dokumentu saņemšanas,
  • Ja polisē ir noteikts pašrisks, tā maksājumu varēsiet veikt servisā pie automašīnas saņemšanas, pēc remontdarbu pabeigšanas,
  • Mēs Tevi informēsim brīdī, kad būsim nosūtījuši tāmes saskaņojumu servisam,
  • Pēc mūsu ziņas saņemšanas, sazinies ar servisu, lai vienotos par remontdarbu veikšanas laiku.

Klientu atbalsts un apdrošināšanas iegāde
24/7 atbalsta tālrunis
Klientu apkalpošanas centri