Zelta OCTA

Pēc negadījuma nekavējoties, tiklīdz tas ir iespējams, bet ne vēlāk kā 3 (trīs) darba dienu laikā rakstiski jāpiesaka apdrošināšanas gadījumus internetā vai Compensa klientu apkalpošanas centros.

Pieteikt atlīdzību portālā 


Kā saņemt atlīdzību?

  • Zvaniet policijai vai aizpildiet saskaņoto protokolu.
  • Nobildējiet bojātās vietas.
  • Aizpildiet iesniegumu Compensa mājaslapā.
  • Saņemiet naudu kontā.

Kā rīkoties negadījuma vietā?

Nekavējoties jādara viss iespējamais, kas ir nepieciešams, lai novērstu zaudējumus vai samazinātu zaudējuma apmēru.

Negadījums nekavējoties jāreģistrē atbilstošajās instancēs, piemēram, policijā.

Klientu atbalsts un apdrošināšanas iegāde
24/7 atbalsta tālrunis
Klientu apkalpošanas centri