Kādi ir ieguvumi?


Palīdzības dienesta atbalsts 24/7
Pa tālruni +371 6755 8888 atbalsta dienests sniegs palīdzību, koordinēs nepieciešamo ārstēšanu un, ja nepieciešams, organizēs transportēšanu.
Zobārstniecības pakalpojumi
Akūta iekaisuma un sāpju gadījumā tiks segtas būtiskas zobu ārstēšanas izmaksas, tajā skaitā nelaimes gadījuma rezultātā nepieciešamā ārstēšana.
Glābēju pakalpojumi
Ja ir nepieciešams, mēs rūpējamies par meklēšanas un glābšanas darbu izdevumiem, ja apdrošinātais pazudis vai apmaldījies.
Medicīniskie izdevumi
Tiek segti neatliekamie medicīniskie izdevumi, kas radušies sakarā ar akūtu stāvokli pēkšņas saslimšanas rezultātā, hroniskas slimības pēkšņa paasinājuma gadījumā vai nelaimes gadījuma rezultātā.

Kādi ir ieguvumi?

Vairāk par Compensa ceļojumu apdrošināšanu

Ja Tevi interesē papildu pakalpojumi, aicinām konsultēties ar mūsu speciālistiem, kas palīdzēs izvēlēties Tev piemērotāko


Ceļojuma polisē iekļautās aktivitātes
  • Dažādas sportiskas aktivitātes atpūtas nolūkos (golfs, teniss, futbols, volejbols, riteņbraukšana, peldēšana, snorkelēšana, skriešana u.c.),
  • Pastaigas pa alām,
  • Makšķerēšana,
  • Braukšana ar sauszemes motociklu, motorolleru un kvadraciklu ar dzinēja tilpumu līdz 125 cm3.
Papildus aktivitātes, ko ir iespējams apdrošināt
  • Dažādas sportiskas aktivitātes atpūtas nolūkos (burāšana, kartings, sērfings, vindsērfings, kaitbords, slēpošana, snovbords u.c.)
  • Pārgājieni kalnos līdz 2500 m.v.j.l.
  • Niršana līdz 10 m vai līdz 30 m dziļumam
  • Citas aktivitātes un apdrošināšana sporta sacensību laikā
  • Papildus iespējams apdrošināt mājokli un tā iedzīvi ceļojuma laikā
Saistošie apdrošināšanas pakalpojumi
  • Nelaimes gadījumu apdrošināšana
  • Civiltiesiskās atbildības apdrošināšana
  • Bagāžas apdrošināšana
Pirms dodies ceļojumā

Pārliecinies, ka ir sagatavoti visi nepieciešamie dokumenti - derīga pase, ar ceļojumu saistītie dokumenti (biļetes, rezervācijas, vīzas u.c.) un ceļojumu apdrošināšanas polise.

Piefiksē atbalsta tālruni 8888, ja ceļojuma laikā atgadīsiesies apdrošināšanas gadījums un vēlēsies saņemt konsultāciju.


Attiecībā uz apdrošināšanas polisi pārliecinies, ka:
• polisē ir iekļauti korekti Apdrošinātās personas dati
• ceļojuma laiks ietver došanos ceļā un atgriešanos mājās
• ceļojuma teritorija ir pareiza
• ceļojuma mērķis ir korekts


Saglabā pases un ceļojuma apdrošināšanas polises elektronisko versiju mobilajās ierīcēs!
Plāno laicīgi izbraukšanas laikus ar ierašanos lidostā ne mazāk kā 2 stundas iepriekš.

Kā rīkoties, iestājoties apdrošināšanas gadījumam ceļojuma laikā

Pa tālruni 8888 atbalsta dienests sniegs palīdzību, koordinēs nepieciešamo ārstēšanu un, ja nepieciešams, organizēs transportēšanu.

  1. Pa tālruni saņemsi konsultāciju, kā rīkoties
  2. Rīkojies saskaņā ar palīdzības dienesta sniegtajiem norādījumiem
  3. Pieprasi un saglabā palīdzības dienesta norādītos dokumentus
  4. Iesniedz Compensa atlīdzības pieteikuma formu, pievienojot nepieciešamos dokumentus
  5. Saņemsi atlīdzības izmaksu. Izmaksa tiks veikta 5 darba dienu laikā pēc lēmuma pieņemšanas.
Ja nepieciešama garantija medicīnisko izdevumu segšanai

Compensa sadarbībā ar palīdzības dienestu sazināsies ar medicīnas iestādi un garantēs pakalpojuma apmaksu, ja šāda vienošanās ir nepieciešama, kā arī veiks apdrošināšanas gadījuma formalitāšu kārtošanu un rēķinu apmaksu par saņemtajiem pakalpojumiem.

Klientu atbalsts un apdrošināšanas iegāde
24/7 atbalsta tālrunis
Klientu apkalpošanas centri