Ja Tevi interesē papildu pakalpojumi, aicinām konsultēties ar mūsu speciālistiem, kas palīdzēs izvēlēties Tev piemērotāko
Pārliecinies, ka ir sagatavoti visi nepieciešamie dokumenti - derīga pase, ar ceļojumu saistītie dokumenti (biļetes, rezervācijas, vīzas u.c.) un ceļojumu apdrošināšanas polise.
Piefiksē atbalsta tālruni 8888, ja ceļojuma laikā atgadīsiesies apdrošināšanas gadījums un vēlēsies saņemt konsultāciju.
Attiecībā uz apdrošināšanas polisi pārliecinies, ka:
• polisē ir iekļauti korekti Apdrošinātās personas dati
• ceļojuma laiks ietver došanos ceļā un atgriešanos mājās
• ceļojuma teritorija ir pareiza
• ceļojuma mērķis ir korekts
Saglabā pases un ceļojuma apdrošināšanas polises elektronisko versiju mobilajās ierīcēs!
Plāno laicīgi izbraukšanas laikus ar ierašanos lidostā ne mazāk kā 2 stundas iepriekš.
Pa tālruni 8888 atbalsta dienests sniegs palīdzību, koordinēs nepieciešamo ārstēšanu un, ja nepieciešams, organizēs transportēšanu.
Compensa sadarbībā ar palīdzības dienestu sazināsies ar medicīnas iestādi un garantēs pakalpojuma apmaksu, ja šāda vienošanās ir nepieciešama, kā arī veiks apdrošināšanas gadījuma formalitāšu kārtošanu un rēķinu apmaksu par saņemtajiem pakalpojumiem.
! Ja apdrošināšanas gadījums ir iestājies Turcijā vai Ēģiptē, pirms medicīniskās palīdzības saņemšanas, Apdrošinātās personas pienākums ir sazināties ar Palīdzības dienestu medicīniskās palīdzības organizēšanai un saņemt norādījumus, saskaņot plānoto, nepieciešamo izdevumu apmēru.
Ja Apdrošinātā medicīnas izdevumi nav saskaņoti ar Compensa, mums ir tiesības atlīdzināt medicīniskos izdevumus tādā apmērā, kādā Apdrošinātājs būtu atlīdzinājis šos izdevumus, organizējot tos ar Palīdzības dienesta starpniecību.