Saskaņā ar “Kantar Emor” Igaunijā veikto aptauju, klienti, kas pēdējā laikā ir lietojuši apdrošināšanas pakalpojumus tiešsaistē, atzīst, ka labprāt ieteiktu “Compensa Vienna Insurance Group” Igaunijas filiāles (turpmāk tekstā – “Seesam”) pašapkalpošanās vidi arī saviem draugiem un paziņām.
Uzņēmuma mārketinga vadītāja Liljana Māniste (Liljan Männiste) uzskata, ka tā ir lieliska atzinība visai “Seesam” apdrošināšanas komandai: “Esam pateicīgi par klientu izrādīto uzticību. Kad veicām darbus pie mūsu jaunā e-veikala un pašapkalpošanās platformas izstrādes, vēlējāmies radīt tādu vidi, kas būtu vairāk intuitīva, lai klientiem būtu vieglāk izvēlēties piemērotāko apdrošināšanu, kā arī veikt citas darbības. Jāatzīst, ka klienti un viņu atsauksmes vienmēr spēlējušas lielu lomu, lai padarītu lietotājiem draudzīgāku “Seesam” e-pakalpojumu vidi. Tādēļ ļoti nopietni uztveram katru norādi vai atsauksmi, cenšoties atrast veidus, kā padarīt elektronisko vidi vēl ērtāk lietojamu.”
Savukārt “Seesam” apdrošināšanas e-veikala vadītājs Keri Kāruss (Keri Kaarus) skaidro, ka, lai nodrošinātu ātru servisu, vienlaikus veidojot labi un ērti funkcionējošu tiešsaistes vidi, vissarežģītākais uzdevums ir “ielikt sevi klienta kurpēs!”
“Mums pašiem apdrošināšanas serviss ir ikdiena un šķiet loģiska, taču klientiem, kas mazāk pazīstami ar apdrošināšanas nozari, tas, iespējams, nav tik vienkārši saprotams,” stāsta Kāruss, uzsverot, ka tamdēļ “ir biežas diskusijas komandā, kā panākt, lai klienti tiešsaistes vidē var saņemt ērtākus pārskatus par savām polisēm, noslēgt jaunus līgumus vai apmaksāt esošos pakalpojumus, iesniegt atlīdzības pieteikumus, izmainīt līguma nosacījumus, kā arī izdarīt visu pārējo ar pēc iespējas mazāku piepūli. “
“Seesam”, kā atbildīgam apdrošināšanas pakalpojumu sniedzējam, ir ļoti svarīgi, lai ātrs un ērts serviss vienlaikus neatņemtu klientiem iespēju iepazīties ar līguma noteikumiem un nosacījumiem.
“Kā tas ir allaž ar finanšu pakalpojumiem, klientiem tomēr jāzina, ko tieši nosedz viņu apdrošināšanas līgumi,” saka “Seesam” e-veikala vadītājs, “tādēļ mēģinām atrast pareizo balansu starp pietiekamas informācijas nodrošināšanu. Neskatoties uz darījumu ātrumu, ko cenšamies nodrošināt, jautājumu vai neskaidrību gadījumā vienmēr dodam iespēju kontaktēties ar klientu servisa pārstāvi tiešsaistē.”
“Kantar Emor” veiktajā NPS aptaujā Igaunijā tika noskaidrots, cik lielā mērā cilvēki saviem draugiem un paziņām ir gatavi ieteikt dažādus uzņēmumus, ar kuriem nesen ir saskārušies tiešsaistē. Šogad apkalpošanas pieredze tiešsaistes vidē tika apskatīta vairākās kategorijās: tiešsaistes bankas, e-aptiekas, pašapkalpošanās vide, paku piegādes un telekomunikāciju uzņēmumu tīmekļa vietnes, pašapkalpošanās vide un infrastruktūras uzņēmumu zvanu centri, apdrošināšanas kompāniju pašapkalpošanās vide, degvielas uzpildes staciju un pasažieru pārvadājumu uzņēmumu tīmekļa vietnes un lietotnes, kā arī lielveikalu e-veikali.
“Compensa Vienna Insurance Group” ir Lietuvā reģistrēta publiska nedzīvības apdrošināšanas sabiedrība ar filiālēm Latvijā un Igaunijā. Igaunijā uzņēmums darbojas ar zīmolu “Seesam Insurance”.