No 1.jūnija Centrālajā birojā Vienības gatvē 87H atsākam kilentu pieņemšanu klātienē

2020. 06. 01


No 1.jūnija Centrālajā birojā Vienības gatvē 87H atsākam kilentu pieņemšanu klātienē

Klientu apkalpošanas centra darba laiks no 01.06.2020 līdz valstī izsludinātās ārkārtas situācijas beigām:

Pirmdiena – Piektdiena: 9:00 – 13:00
       Sestdiena – Svētdiena: Brīvs

Darba dienās pēc plkst. 13:00 klientu apkalpošanu nodrošināsim attālināti vai klātienē tikai pēc iepriekšēja pieraksta (apmeklējuma pieteikšana pa 24/7 klientu apkalpošanas tālrunii 67 55 88 88 vai e-pastu info@compensa.lv.

Aicinām izmantot iespēju sazināties ar apdrošināšanas speciālistiem

AZ Eksperts Ķengaraga iela 1, Rīgā, tālr. +371 29453019, darba laiks: I-V 9:00 – 18 vai pie sadarbības servisiem visā Latvijā. Ārkārtas situācijas laikā partneru darba laiks var tikt mainīts, tāpēc pirms klātienes apmeklējuma lūdzam sazināties ar servisiem, iepriekš piezvanot.

Aicinām sekot līdzi aktuālajai informācijai www.compensa.lv.

Klientu atbalsts un apdrošināšanas iegāde
24/7 atbalsta tālrunis
Klientu apkalpošanas centri