No 10.novembra klientus klātienē apkalpojam tikai pēc iepriekšēja pieraksta

2020. 11. 09


No 10.novembra klientus klātienē apkalpojam tikai pēc iepriekšēja pieraksta

Lai rūpētos par klientu un Compensa darbinieku veselību un mazinātu COVID-19 izplatības risku, no 10.11.2020. klientus klātienē apkalpojam tikai pēc iepriekšēja pieraksta.

Klientu apkalpošanas centru tālruņi apmeklējuma pieteikšanai. 

Pirms pieteikties klātienes apmeklējumam, aicinām izskatīt iespēju nepieciešamos pakalpojumus saņemt attālināti:

AZ Eksperts Ķengaraga iela 1, Rīgā, tālr. +371 29453019, darba laiks: I-V 9:00 – 18 vai pie sadarbības servisiem visā Latvijā.
Partneru darba laiks var tikt mainīts, tāpēc pirms klātienes apmeklējuma lūdzam sazināties ar servisiem, iepriekš piezvanot.

Nav mobilā aplikācija? Lejupielādē bez maksas:

   

Aicinām sekot līdzi aktuālajai informācijai www.compensa.lv.

Klientu atbalsts un apdrošināšanas iegāde
24/7 atbalsta tālrunis
Klientu apkalpošanas centri