No 25. marta klientus klātienē apkalpojam tikai ar iepriekšēju pieteikšanos

2020. 03. 25


No 25. marta klientus klātienē apkalpojam tikai ar iepriekšēju pieteikšanos

Lai rūpētos par klientu un Compensa darbinieku veselību, kā arī, lai palīdzētu ierobežot COVID-19 izplatību, no 25.03.2020. klientus apkalpošanas centros apkalposim tikai pēc iepriekšēja pieraksta.

Kontakti apmeklējuma pieteikšanai:

24/7 klientu apkalpošanas tālrunis 67 55 88 88 vai e-pasts info@compensa.lv.

Pirms pieteikties klātienes apmeklējumam, aicinām pārliecināties, vai nepieciešamos pakalpojumus var saņemt attālināti:

AZ Eksperts Ķengaraga iela 1, Rīgā, tālr. +371 29453019, darba laiks: I-V 9:00 – 18 vai pie sadarbības servisiem visā Latvijā. Ārkārtas situācijas laikā partneru darba laiks var tikt mainīts, tāpēc pirms klātienes apmeklējuma lūdzam sazināties ar servisiem, iepriekš piezvanot.

Aicinām sekot līdzi aktuālajai informācijai www.compensa.lv.

Klientu atbalsts un apdrošināšanas iegāde
24/7 atbalsta tālrunis
Klientu apkalpošanas centri